loading...

دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / صنعت امنیت

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

بازدید : 214
يکشنبه 23 آذر 1399 زمان : 10:33

می توانید به آسانی و بدون نیاز به بک لینک رتبه خود را در گوگل افزایش دهید. حتما تعجب کرده اید. اما این مورد کاملا واقعی است. بله درست است وقتی در مورد جمله ای که با تصورات افراد متفاوت است صحبت کنید، قطعا آنها در برابر حرف شما جبهه خواهند گرفت. هیچ تفاوتی بین سئوکاران، مدیران سایت ها و سایر افراد نیست. همه آنها تمایل دارند باورهای خود را همانگونه که هست حفظ کنند. یکی از رایج ترین فرضیه ها این است که نمی تواند بدون بک لینک به ارتقا رتبه در گوگل دست یافت. اما ما می خواهیم به شما بگوییم که قطعا می توانید به افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک دست پیدا کنید. ما در ادامه 7 راه افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک را به شما آموزش خواهیم داد.

چرا برخی افراد تمایل دارند بدون بک لینک سایت خود را رتبه بندی کنند؟

دلایل متعددی وجود دارد که فردی بخواهد بدون بک لینک سایت خود را رتبه بندی کند. برای مثال افراد درون گرا تمایل دارند اغلب کارهای خود را بدون تعامل با سایر افراد و به تنهایی انجام دهند. آنها حتی تنهایی قدم زدن را به بودن در جمع ترجیح می دهند. بنابراین وقتی صحبت از بک لینک می شود، انگار مشتی محکم به صورت آنها کوبیده شده است. حالا تصور کنید این افراد در اجرای سئو چه روشی را انتخاب می کنند؟ قطعا آنها یک دسته از افرادی هستند که رتبه بندی سایت خود را بدون بک لینک انجام می دهند. اما عمده ترین دلایل برای افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک عبارتند از:

  • وب سایت شما جدید است و باید قبل از اعتبار سنجی، اقتدار لازم را برای آن ایجاد کنید.
  • موضوع اصلی سایت شما به گونه ای است که نمی تواند به آسانی بک لینک دریافت کند مانند سایت های مرتبط با لوله کشی یا ارائه خدمات در منطقه یا محلی خاص.
  • وب سایت شما به دلایل مختلف مانند نمونه کارها یا لیست های تجاری غنی از محتویات عالی نیست.

اگر شما با هر یک از شرایط بالا روبرو هستید، بهتر است کمی منطقی باشید و در حال حاضر تمرکز اصلی خود را بر افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک بگذارید. ما به شما استراتژی هایی را آموزش خواهیم داد که بتوانید به آسانی به افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک دست پیدا کنید.

تولید محتوای عالی ساده ترین راه برای افزایش رتبه سایت در گوگل

اگر شما بر روی بهینه سازی محتوای سایت خود تمرکز کرده اید، می توانید جستجوی سیگنال های خارجی مبتنی بر لینک را مدتی به تعویق بیاندازید و در این مرحله بر افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک تمرکز کنید. ما در ادامه دو مورد از سایت هایی که افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک را به خوبی انجام داده اند را بیان می کنیم. تد جونز دارنده سایت ارائه دهنده آموزشی خصوصی توانست رتبه سایت خود را از رتبه دو در صفحه دو SERPs به رتبه یک در صفحه اول ارتقا دهد. او این کار را کاملا از طریق ایجاد محتوا و بهینه سازی سایت خود با استفاده از یک کلمه کلیدی انجام داد. الکس رایان نیز افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک را برای سایت خود انجام داد و او توانست در صفحه اول SERP قرار بگیرد. او نیز این کار از طریق محتوای مناسب و کلمات کلیدی اصولی و رقابتی انجام داد.

استراتژیهای لازم برای افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک

1. برای سایت خود ارزش و اعتبار خلق کنید

راه اندازی وبلاگ و افزودن صفحات آموزنده به آن کاری آسان است. اما نمی توانید تصور کنید ارزش آفرینی برای یک سایت نیز کاری ساده است. شما نمی توانید به صورت تصادفی و غیر هدفمند پستی در سایت خود بگذارید و آن را یک محتوای مناسب بدانید. شما باید بدون هیچ خجالتی به حل مشکلات مردم بپردازید. سایت شما باید به گونه ای باشد که افراد با احساس رضایت کامل از سایت شما خارج شوند. و آنها بتوانند با مراجعه به سایت شما، مشکل خود را حل کنند. البته نیاز نیست که کل سایت خود را به این قبیل محتواها اختصاص دهید.

چاد زولینگر سردبیر اصلی در بست کمپانی، یکی از طرفدارن کوکتل محتوا است. او می گوید: کسانی که می خواهند بر تمام جستجوهای مرتبط با صنعت خود مسلط باشند باید از کوکتل محتوا استفاده کنند. کوکتل محتوا به شما کمک می کند تا بتوانید محتوای خود را متناسب با نیاز و سلیقه مخاطب تنظیم کنید.

زولینگر مصمم است که به طور موثر به جستجوی مفید کاربر پاسخ بدهد و به افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک در صفحه اول دست پیدا کند. دستیابی به این رتبه ارزو تمام مدیران سایت ها است. برای این کار شما باید حتما 10 مقاله عالی درباره کلمه کلیدی خود تولید کنید. این مورد کاری ساده است اما به تلاش بسیار زیاد نیاز دارد. محتواهای تولید شده توسط شما باید بسیار عمیق باشند. پاسخ های بسیار واضح ارائه دهید. محتوا باید شامل نمودارها و تصاویری باشد که به خواننده و مخاطب در درک کلی مفهوم محتوا کمک کند.

مشاورین سئو نیز موافق هستند که با تکیه بر محتوای موثر می توان به افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک دست یافت. آنها دو استراتژی اساسی برای دستیابی به افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک پیشنهاد می کنند. این دو استراتژی عبارتند از: اولین استراتژی شامل تمرکز بر تولید محتوای مناسب برای جذب مخاطب است. شما باید تحقیقات کامل و جامعی درباره کلمات کلیدی خود انجام دهید. زیرا مرحله جذب مخاطب مانند قیف عمل می کند و باید برای جذب مخاطب به دقت عمل کنید. در استراتژی بعدی شما باید خود را متدهای جدید گوگل بروز رسانی کنید. در حقیقت شما باید در نقش معلمی دانا ظاهر شوید که همه دانش آموزان تمایل دارند از او یاد بگیرند.

2. به سراغ انتخاب کلمات کلیدی کم حجم و Longtail باشید

ما سعی می کنیم در این بخش به سوالات اصلی مخاطبان به بهترین حالت پاسخ دهیم. شما در این مرحله، برای افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک باید کلمه کلیدی خاص، فوق العاده و کم حجم انتخاب کنید. با انتخاب این نوع کلمه کلیدی می توانید به سادگی از رقبای خود سبقت بگیرید. این نوع کلمات کلیدی در اصطلاح Longtail نامیده می شوند. کم حجم بودن این کلمات سبب می شود جستجوی آنها بسیار ساده تر باشد. همین مورد سبب می شود که شما نسبت به رقبای خود عملکرد بهتری در موتورهای جستجو داشته باشید. جوزف اسلون که یکی از طرفداران کلمات کلیدی کم حجم است: می گوید شما همیشه باید به دنبال کلمه کلیدی خود باشید. و این کلمه کلیدی باید به گونه ای باشد که بتواند معرف صنعت کاری شما باشد.

نمودار نشان دهنده انتخاب کلمات کلید در افزایش نرخ بازدید

در ادامه ما روش کار یک تیم سئو را برای افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک و با تمرکز بر کلمه کلیدی longtail را بیان می کنیم. در حال حاضر دنیای سئو کمی دلهره آور شده است و حرکت در این سیر مانند راه رفتن بر روی شن و ماسه است. بنابراین باید در این مسیر دقت کنید محتوایی انتخاب کنید که کاملا پاسخگوی نیاز کاربران باشد. تیمم سئو باید از کلمه کلیدی کم حجم استفاده کند. و با استفاده از آن بتواند خود را به رتبه یک در صفحه اول SERP برساند.

استراتژی های دیگری که اغلب تیم های موفق برای افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک استفاده می کنند، شامل رعایت منظم اصول سئو در صفحه، بهینه سازی برچسب های HMTL، رعایت سلسله مراتب در صفحه، افزودن محتوای چند رسانه ای شامل فیلم، انیمیشن و تصویر به صفحه است. این موارد علاوه بر جذب مخاطب سبب می شود آنها وقت بیشتری برای مطالعه صفحه شما اختصاص دهند.

استفاده از کلمات کلیدی طولانی و کم حجم می تواند ترکم بازدید سایت شما را در ماه های آخر سال نیز بالا نگه دارد. برای برخی سایت های موفق میزان تراکم در این ماه ها برابر با 2K بوده است. تجربیات موفق زیادی در مورد ارتقای افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک و با تمرکز بر انتخاب کلمه کلیدی طولانی و کم حجم ثبت شده است. که می تواند نشان دهنده موفقیت حتمی با استفاده از این استراتژی است.

3. نظرات مشتریان خود را بدانید.

بررسی نظر یا سلایق مشتریان یکی از قدرتمندترین ابزارها برای مشاغل کوچک است. این روش برای شرکت های کوچک که رقابت مستقیمی با کمپانی های بزرگ دارند، می تواند مناسب ترین استراتژی باشد. اگر شما نیز جزو این دسته هستید می توانید در افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک تمرکز خود را بر ارزیابی مشتری قرار دهید. زیرا از نظر گوگل هر نوع بازدید از سایت شما توسط مشتریان به معنی رای مثبت و اعتماد آنها به شما تلقی می شود و می تواند منجر به ارتقای رتبه سایت شما در گوگل شود. مواردی که در رتبه بندی برای گوگل مهم است، عبارتند از:

  • تعداد ستاره ها و امتیازهایی که کاربران بعد از مراجعه به پست های شما داده اند.
  • هر نوع کلمه کلید در سایت شما که توسط کاربران جستجو شده است.
  • تمایل کاربران به بازدید از سایت و محتوای شما.

نکته مهم این است که اگر شما یک تجارت محلی راه اندازی کرده اید و می خواهید به افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک دست پیدا کنید، قطعا به این هدف دست خواهید یافت. کافی است که در گوگل برای کسب و کار خود یک سایت طراحی کنید، سپس اسناد و محتوای مناسب را در سایت قرار دهید، سعی کنید بتوانید رضایت و نظر مثبت مشتریان را جلب کنید. شما با انجام این مراحل می توانید بازدید سایت خود را افزایش دهید.

4. سعی کنید تقدیر و کامنت دریافت کنید

مطمئنا تمام مدیران سایت ها بودجه لازم برای ایجاد کمپین دریافت لینک را ندارند. و اولویت اصلی آنها افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک است. علاوه بر این برای افرادی که تازه کسب و کار خود را شروع کرده اند و برند نام آشنا و معتبری نیستند نیز دریافت لینک دشوار است. بنابراین شما باید نکاتی را بدانید که با استفاده از آنها بتوانید اعتبار لازم را برای سایت خود به دست بیاورید. شما می‌توانید در این مرحله از URL های تکمیل نشده استفاده کنید. این روش فهرست شناسی آنلاین نام دارد.

شما باید یک محتوای قابل اعتماد تولید کنید. این محتوا باید دارای مستندات قطعی و نتایج حاصل از تحقیقات یا نظرسنجی های مختلف باشد. به دلیل تحقیقاتی بودن محتوای شما می توانید بلافاصله به افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک دست یابید. زیرا گوگل تمام مستندات را به عنوان سیگنال های رتبه بندی در نظر می گیرد. البته دستیابی به افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک در این روش تنها در مواردی که رقابت شدیدی بین رقبا وجود ندارد امکان پذیر است.

یکی دیگر از روش هایی که می توانید افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک را انجام دهید استفاده از شبکه های اجتماعی است. شما می توانید پست های خود را در انواع مختلف شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک، لینکدین و … قرار دهید. آدرس سایت خود را در زیر هر یک از پست ها قرار دهید. این‌گونه مخاطبان علاقه‌مند می‌توانند به صفحه اصلی سایت شما دسترسی داشته باشد. این مورد نرخ بازدید سایت شما را افزایش می دهد. و می تواند منجر به ارتقای رتبه شما شود.

5. می توانید استراتژی های سئو رقبای خود را در صفحات سایتتان پیاده کنید.

هیچ وقت برای یادگیری از رقبا دیر نیست. مخصوصا در مواردی که تجربه رقبای شما در حوزه سئو از شما بیشتر باشد. مواردی که شما برای موفقیت در افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک باید انجام دهید عبارتند از:

  • رقبا و کلمات کلیدی آنها را در صفحات اول SERP بررسی کنید. شما با این کاری می توانید برترین رتبه ها و سایت‌های صنعت خود را بشناسید. با بررسی محتوای آنها می توانید از نوع کلمه کلیدی، تراکم و تکرار کلمات کلیدی، چارچوب و قالب اصلی محتوا نویسی آنها با خبر شوید.
  • تعداد متوسط کلماتی که رقبای شما در صفحه قرار دارند را بشمارید. شما باید سعی کنید از روش موفقیت آنها به عنوان معیاری برای موفقیت خود در افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک استفاده کنید. به همین دلیل شما باید با بررسی کامل رقبا، سعی کنید محتوایی ارائه کنید که کاملا جامع و دقیق باشد و بتواند نیاز کاربران در جستو پاسخ دهد.
  • سعی کنید تا حد امکان محتوای خود را بر حسب همان تعداد کلمات موجود در سایت های موفق تهیه کنید. شما می توانید در تولید محتوای جدید خود برای افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک، محتواهای قبلی را مرور کنید و از نکات مفید وجود در آنها استفاده کنید. و معایب و کاستی هر کدام را برطرف کنید.
  • سایر مواردی که رقبای شما انجام داده اند را حتما یادداشت کنید. تا در حین نوشتن محتوای خود آنها را فراموش نکنید. سعی کنید کلمات کلیدی را با کارهای مناسب استفاده کنید. دقت داشته باشید که از تعداد تصویر مناسب در محتوای خود استفاده کنید. می توانید برای تعیین تعداد تصاویر، فیلم ها، تعداد کلمات کلیدی از الگوی رقبای موفق خود استفاده کنید.

قطعا متعجب خواهید شد که یک رقیب چه آسان می تواند این اطلاعات مهم را در اختیار شما قرار می دهد. اما بررسی نحوه و دلایل موفقیت رقبا می تواند نردبانی برای موفقیت شما باشد. شما می توانید برای هموار کردن مسیر خود در افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک، به ارزیابی عملکرد رقبای موفق و دارای رتبه بالای خود بپردازید. سپس روش های موفقیت آنها را مانند یک دستورالعمل و قانون اجرا کنید.

6. ساخت پیوندهای داخلی

نکته دیگری که برای افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک باید به آن توجه داشته باشید، لینک های واقعی است که هر کدام از سایت ها دریافت می کنند. به صورت کلی شما نمی توانید وب سایتی را پیدا کنید که فاقد لینک باشد. نوعی بک لینک وجود دارد که دسترسی به آن ساده و امکانپذیر است. این نوع بک لینک، لینک داخلی نامیده می شود. بله کاملا درست است. هر وبسایت با استفاده از لینک های داخلی می تواند صفحات سایت خود را به هم پیوند دهد.

ایجاد لینک داخلی می تواند سبب ارتقای رتبه سایت شما شود.

لینک های داخلی بخشی از یک استراتژی موفق در سئو هستند. اما ارزش این لینک ها در افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک بیش از آن چیزی است که شما تصور می کنید. این لینک های می توانند مانند سایر لینک های ورودی از کلمات کلیدی بهینه تشکیل شوند. به همین دلیل این استراتژی را استراتژی لینک دهنده خود مدیریتی می نامند.

شما می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه هر تعداد از لینک های داخلی مرتبط با پست ها و صفحات وب سایت خود به صفحه هدف اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که انکر تکست خود را تغییر داده اید. برای مثال اگر انکر تکست قبلی شما کاهش وزن بود می توانید آن را به کاهش وزن سریع تغییر دهید. لازم نیست که آن کلمه حتما با کلمه کلیدی شما مطابقت داشته باشد اما اگر انکر تکست را تغییر دهید لینک شما طبیعی تر به نظر می رسد.

در تولید محتوای سئو سعی کنید انکر تکست های خود را تغییر دهید

به صفحات لینک و پشتیبانی داخلی سایت خود توجه کنید. برای افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک، در سایت خود به یک محتوایی نیاز دارید که بتواند اقتدار کلی خود را در مورد موضوع مورد نظر در داخل سایت ایجاد کند. در مرحله بعد یه شدت بر روی ساخت لینک داخلی خود کار کنید. سعی کنید پیوندهای داخلی بهینه شده ای را نشان دهید که به محتوای اصلی سایت شما اشاره دارد. شما باید تمام سیگنال های ممکن را به گوگل بدهید تا بتواند محتوای شما را بخوانند، تایید کند و ان را در لیست جستجوی کاربران قرار دهد.

7. سعی کنید CTR خود را بهبود ببخشید.

علیرغم اینکه مطالعات دقیقی مبنی بر تاثیر CTR در رتبه بندی وجود ندارد. اما دو تحقیق مهم در سال 2014 توسط رند فینکشین و در سال 2016 توسط لری کیم نشان داده است که یکی از مواردی که در ارتقای رتبه موثر است تعداد کلیک هایی است که از طرف کاربران دریافت می کند. شما با این روش و دریافت CTR بالا می توانید موفقیت بالایی در افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک کسب کنید. البته تضمین خیلی بالایی برای ارتقای رتبه با این روش وجود ندارد.

یکی از موارد تائید کننده اثر کلیک بر افزایش رتبه در گوگل

این قسمت Google Search Search Console به شما می گوید که میزان کلی کلیک شما و همچنین میزان کلیک شما در هر عبارت جستجو چه قدر است.

مشاهده عملکرد کلیک بر رتبه سایت

ما با چند کلیک سعی کردیم دقت این قسمت را آزمایش کنیم و عکس های این آزمایش را در قسمت زیر برای شما قرار خواهیم داد. ما هر دفعه که کلیک می کردیم موجه تغییراتی که رخ می دهد می شدیم. در زیر نمونه ای از تغییرات در رتبه بندی در یک بازه زمانی 24 ساعته پس از کلیک در SERP نشان داده شده است.

آنچه که اتفاق افتاد ارتقای یک رتبه ای بعد از کلیک کردن بود. پس ما به این نتیجه رسیدیم که استراتژی دیگر برای موفقیت در افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک، کلیک است. ما در ادامه چند روش کوتاه و کاربردی برای انجام این کار بیان می کنیم:

تصویر نشان دهنده تاثیر چندین کلیک در افزایش رتبه سایت

  • عناوین موجود را برای کلمات کلید که می خواهید با آنها رتبه بندی را انجام دهید، بهینه کنید.
  • برای اینکه بتوانید از نظر روانی بر مخاطب خود تاثیر بگذارید از کلمات کلیدی پرقدرت استفاده کنید.
  • از بکار بردن کلمات کلیدی غیر اخلاقی بپرهیزید.
  • فراموش نکنید که باید همه این موارد را در پست های منتشر شده در سایر صفحات اجتماعی خود باید اجرا کنید.

توصیه های نهایی در مورد افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک

اگر شما پیش از این شک داشتید که می توانید افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک را انجام دهید، حالا می دانید که با روش ها ساده و کاربردی می توانید رتبه خود را ارتقا دهید. کافی مخاطب هدف خود را به خوبی بشانید. در مورد محتوایی که برای او ارائه می دهید تحقیق کنید. سعی کنید از کلمات کلیدی تاثیرگذار و کم حجم استفاده کنید. رقبای موفق خود را زیر ذره بین بررسی های همیشگی قرار دهید. می توانید با دقت به روش اجرای سئو رقبای خود از دستاوردهای آنها برای موفقیت خود استفاده کنید. شما باید تمرکز اصلی خود را بر تولید محتوا قرار دهید. سعی کنید کیفیت کار خود را بالا ببرید.

شما باید نگارش محتوای خود را به گونه ای تنظیم کنید که پاسخی کامل برای تمام نیازهای کاربر را داشته باشد. می توانید از لینک های داخلی استفاده کنید. با این مورد می توانید رتبه سایت خود را بالا ببرید. از اهمیت نقش سایر شبکه های اجتماعی در موفقیت سایت خود غافل نشوید. شما می توانید نمونه ای پست ها در صفحات اجتماعی دیگر خود قرار دهید. آدرس سایت را ارائه دهید و به سادگی نرخ بازدید خود را افزایش دهید. علاوه بر این سعی کنید مخاطب را در سایت خود مشارکت دهید. سعی کنید نظر او را بپرسید و بخواهید برای هر پست به شما امتیاز بدهد. در نهایت برای موفقیت در افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک شما باید گوگل را با ارائه تمام نکات متقاعد کنید که سایت شما را در جستجو به کاربران معرفی و ارائه کند.

1. http://www.cplusplus.com/user/FredricLarry21/

2. http://hotel-chatter.com/user/fredriclarry21/

3. https://www.mixcloud.com/FredricLarry21/

4. http://ttlink.com/fredriclarry21

می توانید به آسانی و بدون نیاز به بک لینک رتبه خود را در گوگل افزایش دهید. حتما تعجب کرده اید. اما این مورد کاملا واقعی است. بله درست است وقتی در مورد جمله ای که با تصورات افراد متفاوت است صحبت کنید، قطعا آنها در برابر حرف شما جبهه خواهند گرفت. هیچ تفاوتی بین سئوکاران، مدیران سایت ها و سایر افراد نیست. همه آنها تمایل دارند باورهای خود را همانگونه که هست حفظ کنند. یکی از رایج ترین فرضیه ها این است که نمی تواند بدون بک لینک به ارتقا رتبه در گوگل دست یافت. اما ما می خواهیم به شما بگوییم که قطعا می توانید به افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک دست پیدا کنید. ما در ادامه 7 راه افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک را به شما آموزش خواهیم داد.

چرا برخی افراد تمایل دارند بدون بک لینک سایت خود را رتبه بندی کنند؟

دلایل متعددی وجود دارد که فردی بخواهد بدون بک لینک سایت خود را رتبه بندی کند. برای مثال افراد درون گرا تمایل دارند اغلب کارهای خود را بدون تعامل با سایر افراد و به تنهایی انجام دهند. آنها حتی تنهایی قدم زدن را به بودن در جمع ترجیح می دهند. بنابراین وقتی صحبت از بک لینک می شود، انگار مشتی محکم به صورت آنها کوبیده شده است. حالا تصور کنید این افراد در اجرای سئو چه روشی را انتخاب می کنند؟ قطعا آنها یک دسته از افرادی هستند که رتبه بندی سایت خود را بدون بک لینک انجام می دهند. اما عمده ترین دلایل برای افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک عبارتند از:

  • وب سایت شما جدید است و باید قبل از اعتبار سنجی، اقتدار لازم را برای آن ایجاد کنید.
  • موضوع اصلی سایت شما به گونه ای است که نمی تواند به آسانی بک لینک دریافت کند مانند سایت های مرتبط با لوله کشی یا ارائه خدمات در منطقه یا محلی خاص.
  • وب سایت شما به دلایل مختلف مانند نمونه کارها یا لیست های تجاری غنی از محتویات عالی نیست.

اگر شما با هر یک از شرایط بالا روبرو هستید، بهتر است کمی منطقی باشید و در حال حاضر تمرکز اصلی خود را بر افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک بگذارید. ما به شما استراتژی هایی را آموزش خواهیم داد که بتوانید به آسانی به افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک دست پیدا کنید.

تولید محتوای عالی ساده ترین راه برای افزایش رتبه سایت در گوگل

اگر شما بر روی بهینه سازی محتوای سایت خود تمرکز کرده اید، می توانید جستجوی سیگنال های خارجی مبتنی بر لینک را مدتی به تعویق بیاندازید و در این مرحله بر افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک تمرکز کنید. ما در ادامه دو مورد از سایت هایی که افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک را به خوبی انجام داده اند را بیان می کنیم. تد جونز دارنده سایت ارائه دهنده آموزشی خصوصی توانست رتبه سایت خود را از رتبه دو در صفحه دو SERPs به رتبه یک در صفحه اول ارتقا دهد. او این کار را کاملا از طریق ایجاد محتوا و بهینه سازی سایت خود با استفاده از یک کلمه کلیدی انجام داد. الکس رایان نیز افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک را برای سایت خود انجام داد و او توانست در صفحه اول SERP قرار بگیرد. او نیز این کار از طریق محتوای مناسب و کلمات کلیدی اصولی و رقابتی انجام داد.

استراتژیهای لازم برای افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک

1. برای سایت خود ارزش و اعتبار خلق کنید

راه اندازی وبلاگ و افزودن صفحات آموزنده به آن کاری آسان است. اما نمی توانید تصور کنید ارزش آفرینی برای یک سایت نیز کاری ساده است. شما نمی توانید به صورت تصادفی و غیر هدفمند پستی در سایت خود بگذارید و آن را یک محتوای مناسب بدانید. شما باید بدون هیچ خجالتی به حل مشکلات مردم بپردازید. سایت شما باید به گونه ای باشد که افراد با احساس رضایت کامل از سایت شما خارج شوند. و آنها بتوانند با مراجعه به سایت شما، مشکل خود را حل کنند. البته نیاز نیست که کل سایت خود را به این قبیل محتواها اختصاص دهید.

چاد زولینگر سردبیر اصلی در بست کمپانی، یکی از طرفدارن کوکتل محتوا است. او می گوید: کسانی که می خواهند بر تمام جستجوهای مرتبط با صنعت خود مسلط باشند باید از کوکتل محتوا استفاده کنند. کوکتل محتوا به شما کمک می کند تا بتوانید محتوای خود را متناسب با نیاز و سلیقه مخاطب تنظیم کنید.

زولینگر مصمم است که به طور موثر به جستجوی مفید کاربر پاسخ بدهد و به افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک در صفحه اول دست پیدا کند. دستیابی به این رتبه ارزو تمام مدیران سایت ها است. برای این کار شما باید حتما 10 مقاله عالی درباره کلمه کلیدی خود تولید کنید. این مورد کاری ساده است اما به تلاش بسیار زیاد نیاز دارد. محتواهای تولید شده توسط شما باید بسیار عمیق باشند. پاسخ های بسیار واضح ارائه دهید. محتوا باید شامل نمودارها و تصاویری باشد که به خواننده و مخاطب در درک کلی مفهوم محتوا کمک کند.

مشاورین سئو نیز موافق هستند که با تکیه بر محتوای موثر می توان به افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک دست یافت. آنها دو استراتژی اساسی برای دستیابی به افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک پیشنهاد می کنند. این دو استراتژی عبارتند از: اولین استراتژی شامل تمرکز بر تولید محتوای مناسب برای جذب مخاطب است. شما باید تحقیقات کامل و جامعی درباره کلمات کلیدی خود انجام دهید. زیرا مرحله جذب مخاطب مانند قیف عمل می کند و باید برای جذب مخاطب به دقت عمل کنید. در استراتژی بعدی شما باید خود را متدهای جدید گوگل بروز رسانی کنید. در حقیقت شما باید در نقش معلمی دانا ظاهر شوید که همه دانش آموزان تمایل دارند از او یاد بگیرند.

2. به سراغ انتخاب کلمات کلیدی کم حجم و Longtail باشید

ما سعی می کنیم در این بخش به سوالات اصلی مخاطبان به بهترین حالت پاسخ دهیم. شما در این مرحله، برای افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک باید کلمه کلیدی خاص، فوق العاده و کم حجم انتخاب کنید. با انتخاب این نوع کلمه کلیدی می توانید به سادگی از رقبای خود سبقت بگیرید. این نوع کلمات کلیدی در اصطلاح Longtail نامیده می شوند. کم حجم بودن این کلمات سبب می شود جستجوی آنها بسیار ساده تر باشد. همین مورد سبب می شود که شما نسبت به رقبای خود عملکرد بهتری در موتورهای جستجو داشته باشید. جوزف اسلون که یکی از طرفداران کلمات کلیدی کم حجم است: می گوید شما همیشه باید به دنبال کلمه کلیدی خود باشید. و این کلمه کلیدی باید به گونه ای باشد که بتواند معرف صنعت کاری شما باشد.

نمودار نشان دهنده انتخاب کلمات کلید در افزایش نرخ بازدید

در ادامه ما روش کار یک تیم سئو را برای افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک و با تمرکز بر کلمه کلیدی longtail را بیان می کنیم. در حال حاضر دنیای سئو کمی دلهره آور شده است و حرکت در این سیر مانند راه رفتن بر روی شن و ماسه است. بنابراین باید در این مسیر دقت کنید محتوایی انتخاب کنید که کاملا پاسخگوی نیاز کاربران باشد. تیمم سئو باید از کلمه کلیدی کم حجم استفاده کند. و با استفاده از آن بتواند خود را به رتبه یک در صفحه اول SERP برساند.

استراتژی های دیگری که اغلب تیم های موفق برای افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک استفاده می کنند، شامل رعایت منظم اصول سئو در صفحه، بهینه سازی برچسب های HMTL، رعایت سلسله مراتب در صفحه، افزودن محتوای چند رسانه ای شامل فیلم، انیمیشن و تصویر به صفحه است. این موارد علاوه بر جذب مخاطب سبب می شود آنها وقت بیشتری برای مطالعه صفحه شما اختصاص دهند.

استفاده از کلمات کلیدی طولانی و کم حجم می تواند ترکم بازدید سایت شما را در ماه های آخر سال نیز بالا نگه دارد. برای برخی سایت های موفق میزان تراکم در این ماه ها برابر با 2K بوده است. تجربیات موفق زیادی در مورد ارتقای افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک و با تمرکز بر انتخاب کلمه کلیدی طولانی و کم حجم ثبت شده است. که می تواند نشان دهنده موفقیت حتمی با استفاده از این استراتژی است.

3. نظرات مشتریان خود را بدانید.

بررسی نظر یا سلایق مشتریان یکی از قدرتمندترین ابزارها برای مشاغل کوچک است. این روش برای شرکت های کوچک که رقابت مستقیمی با کمپانی های بزرگ دارند، می تواند مناسب ترین استراتژی باشد. اگر شما نیز جزو این دسته هستید می توانید در افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک تمرکز خود را بر ارزیابی مشتری قرار دهید. زیرا از نظر گوگل هر نوع بازدید از سایت شما توسط مشتریان به معنی رای مثبت و اعتماد آنها به شما تلقی می شود و می تواند منجر به ارتقای رتبه سایت شما در گوگل شود. مواردی که در رتبه بندی برای گوگل مهم است، عبارتند از:

  • تعداد ستاره ها و امتیازهایی که کاربران بعد از مراجعه به پست های شما داده اند.
  • هر نوع کلمه کلید در سایت شما که توسط کاربران جستجو شده است.
  • تمایل کاربران به بازدید از سایت و محتوای شما.

نکته مهم این است که اگر شما یک تجارت محلی راه اندازی کرده اید و می خواهید به افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک دست پیدا کنید، قطعا به این هدف دست خواهید یافت. کافی است که در گوگل برای کسب و کار خود یک سایت طراحی کنید، سپس اسناد و محتوای مناسب را در سایت قرار دهید، سعی کنید بتوانید رضایت و نظر مثبت مشتریان را جلب کنید. شما با انجام این مراحل می توانید بازدید سایت خود را افزایش دهید.

4. سعی کنید تقدیر و کامنت دریافت کنید

مطمئنا تمام مدیران سایت ها بودجه لازم برای ایجاد کمپین دریافت لینک را ندارند. و اولویت اصلی آنها افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک است. علاوه بر این برای افرادی که تازه کسب و کار خود را شروع کرده اند و برند نام آشنا و معتبری نیستند نیز دریافت لینک دشوار است. بنابراین شما باید نکاتی را بدانید که با استفاده از آنها بتوانید اعتبار لازم را برای سایت خود به دست بیاورید. شما می‌توانید در این مرحله از URL های تکمیل نشده استفاده کنید. این روش فهرست شناسی آنلاین نام دارد.

شما باید یک محتوای قابل اعتماد تولید کنید. این محتوا باید دارای مستندات قطعی و نتایج حاصل از تحقیقات یا نظرسنجی های مختلف باشد. به دلیل تحقیقاتی بودن محتوای شما می توانید بلافاصله به افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک دست یابید. زیرا گوگل تمام مستندات را به عنوان سیگنال های رتبه بندی در نظر می گیرد. البته دستیابی به افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک در این روش تنها در مواردی که رقابت شدیدی بین رقبا وجود ندارد امکان پذیر است.

یکی دیگر از روش هایی که می توانید افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک را انجام دهید استفاده از شبکه های اجتماعی است. شما می توانید پست های خود را در انواع مختلف شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک، لینکدین و … قرار دهید. آدرس سایت خود را در زیر هر یک از پست ها قرار دهید. این‌گونه مخاطبان علاقه‌مند می‌توانند به صفحه اصلی سایت شما دسترسی داشته باشد. این مورد نرخ بازدید سایت شما را افزایش می دهد. و می تواند منجر به ارتقای رتبه شما شود.

5. می توانید استراتژی های سئو رقبای خود را در صفحات سایتتان پیاده کنید.

هیچ وقت برای یادگیری از رقبا دیر نیست. مخصوصا در مواردی که تجربه رقبای شما در حوزه سئو از شما بیشتر باشد. مواردی که شما برای موفقیت در افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک باید انجام دهید عبارتند از:

  • رقبا و کلمات کلیدی آنها را در صفحات اول SERP بررسی کنید. شما با این کاری می توانید برترین رتبه ها و سایت‌های صنعت خود را بشناسید. با بررسی محتوای آنها می توانید از نوع کلمه کلیدی، تراکم و تکرار کلمات کلیدی، چارچوب و قالب اصلی محتوا نویسی آنها با خبر شوید.
  • تعداد متوسط کلماتی که رقبای شما در صفحه قرار دارند را بشمارید. شما باید سعی کنید از روش موفقیت آنها به عنوان معیاری برای موفقیت خود در افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک استفاده کنید. به همین دلیل شما باید با بررسی کامل رقبا، سعی کنید محتوایی ارائه کنید که کاملا جامع و دقیق باشد و بتواند نیاز کاربران در جستو پاسخ دهد.
  • سعی کنید تا حد امکان محتوای خود را بر حسب همان تعداد کلمات موجود در سایت های موفق تهیه کنید. شما می توانید در تولید محتوای جدید خود برای افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک، محتواهای قبلی را مرور کنید و از نکات مفید وجود در آنها استفاده کنید. و معایب و کاستی هر کدام را برطرف کنید.
  • سایر مواردی که رقبای شما انجام داده اند را حتما یادداشت کنید. تا در حین نوشتن محتوای خود آنها را فراموش نکنید. سعی کنید کلمات کلیدی را با کارهای مناسب استفاده کنید. دقت داشته باشید که از تعداد تصویر مناسب در محتوای خود استفاده کنید. می توانید برای تعیین تعداد تصاویر، فیلم ها، تعداد کلمات کلیدی از الگوی رقبای موفق خود استفاده کنید.

قطعا متعجب خواهید شد که یک رقیب چه آسان می تواند این اطلاعات مهم را در اختیار شما قرار می دهد. اما بررسی نحوه و دلایل موفقیت رقبا می تواند نردبانی برای موفقیت شما باشد. شما می توانید برای هموار کردن مسیر خود در افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک، به ارزیابی عملکرد رقبای موفق و دارای رتبه بالای خود بپردازید. سپس روش های موفقیت آنها را مانند یک دستورالعمل و قانون اجرا کنید.

6. ساخت پیوندهای داخلی

نکته دیگری که برای افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک باید به آن توجه داشته باشید، لینک های واقعی است که هر کدام از سایت ها دریافت می کنند. به صورت کلی شما نمی توانید وب سایتی را پیدا کنید که فاقد لینک باشد. نوعی بک لینک وجود دارد که دسترسی به آن ساده و امکانپذیر است. این نوع بک لینک، لینک داخلی نامیده می شود. بله کاملا درست است. هر وبسایت با استفاده از لینک های داخلی می تواند صفحات سایت خود را به هم پیوند دهد.

ایجاد لینک داخلی می تواند سبب ارتقای رتبه سایت شما شود.

لینک های داخلی بخشی از یک استراتژی موفق در سئو هستند. اما ارزش این لینک ها در افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک بیش از آن چیزی است که شما تصور می کنید. این لینک های می توانند مانند سایر لینک های ورودی از کلمات کلیدی بهینه تشکیل شوند. به همین دلیل این استراتژی را استراتژی لینک دهنده خود مدیریتی می نامند.

شما می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه هر تعداد از لینک های داخلی مرتبط با پست ها و صفحات وب سایت خود به صفحه هدف اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که انکر تکست خود را تغییر داده اید. برای مثال اگر انکر تکست قبلی شما کاهش وزن بود می توانید آن را به کاهش وزن سریع تغییر دهید. لازم نیست که آن کلمه حتما با کلمه کلیدی شما مطابقت داشته باشد اما اگر انکر تکست را تغییر دهید لینک شما طبیعی تر به نظر می رسد.

در تولید محتوای سئو سعی کنید انکر تکست های خود را تغییر دهید

به صفحات لینک و پشتیبانی داخلی سایت خود توجه کنید. برای افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک، در سایت خود به یک محتوایی نیاز دارید که بتواند اقتدار کلی خود را در مورد موضوع مورد نظر در داخل سایت ایجاد کند. در مرحله بعد یه شدت بر روی ساخت لینک داخلی خود کار کنید. سعی کنید پیوندهای داخلی بهینه شده ای را نشان دهید که به محتوای اصلی سایت شما اشاره دارد. شما باید تمام سیگنال های ممکن را به گوگل بدهید تا بتواند محتوای شما را بخوانند، تایید کند و ان را در لیست جستجوی کاربران قرار دهد.

7. سعی کنید CTR خود را بهبود ببخشید.

علیرغم اینکه مطالعات دقیقی مبنی بر تاثیر CTR در رتبه بندی وجود ندارد. اما دو تحقیق مهم در سال 2014 توسط رند فینکشین و در سال 2016 توسط لری کیم نشان داده است که یکی از مواردی که در ارتقای رتبه موثر است تعداد کلیک هایی است که از طرف کاربران دریافت می کند. شما با این روش و دریافت CTR بالا می توانید موفقیت بالایی در افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک کسب کنید. البته تضمین خیلی بالایی برای ارتقای رتبه با این روش وجود ندارد.

یکی از موارد تائید کننده اثر کلیک بر افزایش رتبه در گوگل

این قسمت Google Search Search Console به شما می گوید که میزان کلی کلیک شما و همچنین میزان کلیک شما در هر عبارت جستجو چه قدر است.

مشاهده عملکرد کلیک بر رتبه سایت

ما با چند کلیک سعی کردیم دقت این قسمت را آزمایش کنیم و عکس های این آزمایش را در قسمت زیر برای شما قرار خواهیم داد. ما هر دفعه که کلیک می کردیم موجه تغییراتی که رخ می دهد می شدیم. در زیر نمونه ای از تغییرات در رتبه بندی در یک بازه زمانی 24 ساعته پس از کلیک در SERP نشان داده شده است.

آنچه که اتفاق افتاد ارتقای یک رتبه ای بعد از کلیک کردن بود. پس ما به این نتیجه رسیدیم که استراتژی دیگر برای موفقیت در افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک، کلیک است. ما در ادامه چند روش کوتاه و کاربردی برای انجام این کار بیان می کنیم:

تصویر نشان دهنده تاثیر چندین کلیک در افزایش رتبه سایت

  • عناوین موجود را برای کلمات کلید که می خواهید با آنها رتبه بندی را انجام دهید، بهینه کنید.
  • برای اینکه بتوانید از نظر روانی بر مخاطب خود تاثیر بگذارید از کلمات کلیدی پرقدرت استفاده کنید.
  • از بکار بردن کلمات کلیدی غیر اخلاقی بپرهیزید.
  • فراموش نکنید که باید همه این موارد را در پست های منتشر شده در سایر صفحات اجتماعی خود باید اجرا کنید.

توصیه های نهایی در مورد افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک

اگر شما پیش از این شک داشتید که می توانید افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک را انجام دهید، حالا می دانید که با روش ها ساده و کاربردی می توانید رتبه خود را ارتقا دهید. کافی مخاطب هدف خود را به خوبی بشانید. در مورد محتوایی که برای او ارائه می دهید تحقیق کنید. سعی کنید از کلمات کلیدی تاثیرگذار و کم حجم استفاده کنید. رقبای موفق خود را زیر ذره بین بررسی های همیشگی قرار دهید. می توانید با دقت به روش اجرای سئو رقبای خود از دستاوردهای آنها برای موفقیت خود استفاده کنید. شما باید تمرکز اصلی خود را بر تولید محتوا قرار دهید. سعی کنید کیفیت کار خود را بالا ببرید.

شما باید نگارش محتوای خود را به گونه ای تنظیم کنید که پاسخی کامل برای تمام نیازهای کاربر را داشته باشد. می توانید از لینک های داخلی استفاده کنید. با این مورد می توانید رتبه سایت خود را بالا ببرید. از اهمیت نقش سایر شبکه های اجتماعی در موفقیت سایت خود غافل نشوید. شما می توانید نمونه ای پست ها در صفحات اجتماعی دیگر خود قرار دهید. آدرس سایت را ارائه دهید و به سادگی نرخ بازدید خود را افزایش دهید. علاوه بر این سعی کنید مخاطب را در سایت خود مشارکت دهید. سعی کنید نظر او را بپرسید و بخواهید برای هر پست به شما امتیاز بدهد. در نهایت برای موفقیت در افزایش رتبه گوگل بدون بک لینک شما باید گوگل را با ارائه تمام نکات متقاعد کنید که سایت شما را در جستجو به کاربران معرفی و ارائه کند.

1. http://www.cplusplus.com/user/FredricLarry21/

2. http://hotel-chatter.com/user/fredriclarry21/

3. https://www.mixcloud.com/FredricLarry21/

4. http://ttlink.com/fredriclarry21

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
دوربین مدار بسته / دوربین مداربسته / هایک ویژن / تی وی تی / دوربین مداربسته هایک ویژن و تی وی تی / تکنولوژی / اخبار تکنولوژی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 192
  • بازدید کلی : 7171
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی